Deda Stevina škola života – Podgrevanje seksualnih odnosa

deda-stevaKaz’o sam Piriki da ću joj, furtum, obe noge polomiti ako mi još jedared ukuću donese „Blic ženu“. Opaje suknjom po selu, sokačara neopevana, pa se kući vrati s novinama pod miškom samo da mi vek moj jede. Ja ne marim da žena tu i tamo pročita kakav cajtung, da vidi šta ima novo u kukičanju, al’ ova moja čita, oči joj se rašire k’o činije za koljivo, pa me onda zajebava da primenjivamo to što vidi.

Da vam objasnim… Da je ta „Blic žena“ kakva čestita novina mogo bi čovek da pročita kakvo će vreme biti sutra, oće l’ onaj uncut Mlađa smisliti neki novi porez na drvene noge i klempave uši, za čijeg babe očin se šopadu na bliskom istoku… Al’ eto, nije.

Zakukulji se tako moja Pirika posle ručka u novine, ja taman ušećerim, sve mi proteza u usti klamće kol’ko pućpuričem, kad eto ti nje:

„Je l’ Stevo, zašto mi nikad nismo probali ovaj tantrički seks?“

Pravim se da spavam, a lepo me ladan znoj obliva. Bilo je otog seksa u mom životu, ne kažem, ali to je bilo pitajboga kade, još su drugovi u kožnim mantilima jahali popove. Kaki god da je bio, tantrički nije cigurno. Šta god to „tantrički“bilo, a poznavajući Pirikin priručnik, mož’ biti samo da se privatavamo na tavanu dok ja pušem u gajde, a ona prebira pasulj. Il’ štogod tako, za ludu čeljad.

Ne jebenda ona što ja kunjam. Ko je Piriku izignoris’o, po tog će i smrt poslednjeg doći.

„Čuješ ti sukleto šta te ja pitam? Evo, piše ovdi da se taj tantrički seks tako radi da nikad ne doživiš vrhunac. To su u Indiji izmislili.“

Dašta su nego u Indiji izmislili kad imaju sto kade i još jedno saću. Ko mene pita imam li ja njivu da uzorem, svinje da naranim i kad sve to postignem.

„Mani me luda ženo“, kažem joj, „Ne moraš baš da probavaš sve što vidiš u novinama.

„A za čeg’ su pisali neg’ da se probava?“

E, jebeš ga… ja da sam probav’o sve što u normalnim novinama piše, do sad bi sto puta bankrotir’o, upuco jedno petšest komšija, glaso za radikalce i umro u uverenju da naša reprezentacija zna da keča fuzbal. Al’ badava njoj objašnjavati.

„Ajd nemoj taj indijski seks, dok se mi gužvamo do božijeg suda, čvorci će nam sve frušteve pozobati“, kažem samo da je skinem s vrata.

„Pa ne mora to. Evo, kaže članak da ljubavnu strast možeš podgrejati i raznim igračkama. Imaš ove od gume, pa plastične što teradu na baterije, ondak, tu je žužaljka – ti se žužaš a štogod te šušori dole… Ondak, biće ta parada u Beogradu, to bi mogli da vidimo, pa da menjamo uloge… Ti da budeš džandar, a ja, rećemo, neka seljančica.“

vibrator

Da sam šerif u selu, on bi mi bio zamenik

Šušori mene u ramenu da je opaučim kakvim spinom i da joj objasnim da ona jeste seljančica, al’ od sedamdes’ godina, a da bi ja pre seo na tu njezinu žužaljku neg’ da se u džandara premećem.

„Vidiš Pirika, sotim igračkama možeš i sama da se zabavljaš, tu se strast sama podgreva k’o sarma u plitkoj šerpici.“

Naduri se ona kadkad pa se ućuti i iščitava horoskop. Kanda traži da joj piše kako će postati slobodna jer joj je muža opaučio grom dok je plevio baštu. Al’ ne pišedu oni baš tako konkretno. Posle dođe da mi pročita još štogod.

„Vid’ ovo što je dobra ideja: Uzbudljivi seks na otvorenom – Trikovi za uživanje bez straha“ – zaromori, a sve pogledava u kukuruze.

Jedared sam zbog tih njenih predloga sobalio komšijsku tarabu, kol’ko sam u paniki bež’o.

Pre nekako je smislila da trkne do varoši i donese one tablete za podizanje. Otad živim k’o monah. Nit’ šta jedem nit’ pijem. Jasno mi je, da ako preteknem posle svih tih lekcija iz „Blic žene“, moraću kakogod da se nagodim s Pirikom. Mog’o bi, recimo, da odem na tu Paradu u Beograd, ionako mi doktor kaz’o da moram više da se šećem. Pa kad se već zamajavam tamo kupiću joj to plastično sokoćalo i punu torbu baterija. Kad ona dođe sotim novinama kući, a ja samo promenim baterije. Ma skinuću joj akumulator sa traktora, samo nek’ je srećna. Ona nek vibrira, a ja ću da spavam posle ručka k’o sav čestit narod.

11 responses to this post.

  1. Viš ti Pirike?!
    Ona sve pokreće?
    Kadgod je to sve kretalo od muškinja.

    Odgovor

  2. Posted by S.T. on jun 3, 2013 at 11:37

    😀 genijalno Pjer!

    Odgovor

  3. seres da si citao blic zenu? 😀 ne svidja mi se sto ovaj par posmatramo uvek iz muskog ugla, treba i Pirikina verzija da se cuje, moze i jednom godisnje, ko kod pravih balkanaca. evo, recimo, predlazem osmi mart..

    Odgovor

    • Ja bez Blic žene više ni na elektrošokove ne idem.
      Ako ćeš ti da napišeš njenu stranu, ja ću je okačiti sav srećan 🙂

      Odgovor

  4. Podseti me. U stihu.

    Odgovor

  5. Posted by Milan on jun 6, 2013 at 07:56

    Haha, jako inspirativno, ne dam zeni vise da cita Blic zenu, inace sam ga…najeb… 🙂

    Odgovor

  6. Ja svratila samo da proverim da li ste na broju? Pirika živa li si, daj neki znak… 🙂

    Odgovor

Ostavite odgovor

Whatever... Nevermind.

Verbalni proliv jedne prosečne astrofizičarke sa prosečnim sisama.

БЛУКА

БЛаги БЛог

P R E V R A T

ми цртамо стварност

Sistem i lom

Dario Hajrić | Sistem i lom

Labilna

Ubij vreme, da ono ne bi ubilo tebe :)

chedayeen

Bulevarskim sokakom

robin

Moja carobna suma. Ako se izgubis nece se dogoditi nista strasno.

Sluh Za Duh

Težnja da moja reč dostigne moju misao i da je prepozna

Gost kod grofice na veceri's Blog

A guest at the dinner with the Countess

Spes, ultima dea

Odrastanje natprosečno inteligentnog šestogodišnjaka i sve što to odrastanje prati. Kroz prizmu tog odrastanja prelamaju se događaji u okruženju - porodici, gradu, svetu. Izvesna Spes se povremeno pojavljuje na ovom blogu, uglavnom da bi prepisala ono što kaže glavni urednik. Ako se dogodi da ona nešto o sebi napiše, smatrajte to greškom.

danijelapro

Just another WordPress.com site

Prizori s prozora

...umna i emotivna gimnastika, humor i fantastika...

Alana bez zemlje klikera

nije važno što nemam zemlju, dok vladam sobom...

zbirka zbrke

Šekspir ovo nije radio.

