Spasavanje patuljka baštenskog

СликаSred grančica i suhotnog lišća od minule jeseni, rumenom kapicom izbledele i ispucale glazure, zvao je u pomoć. Patuljak baštenski. Tog subotnjeg jutra davalo se sunce i vetar sa naznakom pianissimo, a ja sam vukao ašovče šumskom stazom što spaja Dunav i jezero. Tu sam ga zatekao. Rumena kapica i krupne uljane oči što vire kroz koprenu topolinog lišća.

Bacio ga neki skorojević, rabi mu mesto za gipsane lavove… Bi mi žao. Ništa je patuljak baštenski, oblog stomaka i nezgrapno velikih cipela, u mračnoj šumi. Zato je, valjda, i isturio tu rumenu kapicu kao davljenik košulju, na krljavi jarbol utopljeničkog splava.

Patuljak u jednoj, ašovče u drugoj ruci…
U dvorištu čika Perine vikendice sadili smo prkos-cveće, ružu puzavicu i špansku višnju, onu krupnu, čijim sokom možeš uskršnja jaja farbati.
            – Na blagorod – reče čika Pera.
            – Na blagorod – rekoh ja.
            – Na blagorod – prećuta patuljak.
Tog subotnjeg popodneva davalo se sunce, i vetar sa naznakom mezzo forte.Gledali smo spašenog patuljka kako se šepuri na panju posečenog jasena, sadili prkos i sanjali krupne španske višnje.
Žiga me ljubav, izgleda će proleće….

10 responses to this post.

  1. Je l’ moram da kazem nesto pametno, ili da probam sa „jedan, jedan, jedan“? 😀

    Odgovori

  2. Posted by MG on 21 marta, 2013 at 11:27

    Ja sam čula da se ovde negde daje Sunce, a meni toga nikad dosta.

    Odgovori

  3. Nije bilo premijerno, ali valja sunce gledati i reprizno 🙂

    Odgovori

  4. Na blagorod 😀

    Odgovori

Postavi komentar

Whatever... Nevermind.

Verbalni proliv jedne prosečne astrofizičarke sa prosečnim sisama.

БЛУКА

БЛаги БЛог

P R E V R A T

истина нема цену

Sistem i lom

Dario Hajrić | Sistem i lom

Labilna

Ubij vreme, da ono ne bi ubilo tebe :)

chedayeen

Bulevarskim sokakom

robin

Moja carobna suma. Ako se izgubis nece se dogoditi nista strasno.

Sluh Za Duh

Težnja da moja reč dostigne moju misao i da je prepozna

Gost kod grofice na veceri's Blog

A guest at the dinner with the Countess

Spes, ultima dea

Odrastanje natprosečno inteligentnog šestogodišnjaka i sve što to odrastanje prati. Kroz prizmu tog odrastanja prelamaju se događaji u okruženju - porodici, gradu, svetu. Izvesna Spes se povremeno pojavljuje na ovom blogu, uglavnom da bi prepisala ono što kaže glavni urednik. Ako se dogodi da ona nešto o sebi napiše, smatrajte to greškom.

Alana bez zemlje klikera

nije važno što nemam zemlju, dok vladam sobom...

zbirka zbrke

Šekspir ovo nije radio.